SI CUANDO UNO DE TEIS SALE AL CAMINO PASA LO QUE PASA

OS VENIS CONMIGO?


"Definitivamente no cambias de plan, NO TIENES PLAN! Te dejas llevar para donde sople el viento..." SMS de Noé en Rumanía.
"Donde hay un deseo hay un camino" Dicho africano, Javier Reverte en Vagabundo en África.
"Be Nothing...and them you live." Krishnamurti

jueves, 6 de mayo de 2010

Demasiado Novos

Aquela parella chamou a miña atención dende o primeiro instante.Como non ollar para eles! Non entendía como todo o mundo mundial pasaba as presas pola súa beira sen decatarse da beleza, dos movementos finos, da naturalidade coa que tomaban o sol tumbados na herba no medio dun tráfico incesante.



Parecían demasiado novos, inexpertos, perdidos, tal vez por iso deron en escoller como lugar para ficar a redonda de entrada en Teis. Coa súa fonte de auga, a súa pedra, as súas pratas, miles de coches e camións pasando, pitando e afumando todo o día e boa parte da noite. Paixase urbán, cos contenedores do porto de Guixar de fondo.



Tal vez, porque son demasiado novos, dalles igual todo, e seguén aí, tomando o sol na herba, o mundo a piques de sufrir un colapso o seu redor, e eles veña a tomar o sol. El, moi biril, mira para ela con ollos larpeiros, estírase ensinando todos os seus atributos de cores e formas. Tenta unha aproximación amatoria.Ela discreta elude as súas miradas e afastase un pouco, será que ten vergoña de facer eses cousas en público, será que é tan nova que non sabe o que está a acontecer, o que a natureza fixo, fai e fará co seu corpo e o do seu compañeiro?


Pero que líndos se ven, tan novos e relucintes, parecen sacados doutro mundo, mentras os coches pasan e pasan. Miro os conductores e os pasaxeiros, como poden non ver tanta beleza o pasar, como as súas vidas van tan a presa, que non teñen ollos para ollar o redor, para desfrutar do bonito da vida.



Paro na baranda de enfrete, non teño presa, a postura e as gafas de sol fan que a parella non se decate, ou tal vez si, e lles dea igual, tal vez estén berrandolle o mundo:



"Estamos aquí, no medio da vosa loucura, somos unha illa de vida no medio do voso océano de confusión"



Tras media hora na mesma postura penso que pode que fose calquera destas cousas, ou pode que non, que só sexan unha simple parella nova de parrulos (Ánade azulón) moi perdidos, que remataron facendo o niño nunha rotonda de Teis.



PARA EVA E A SÚA PARRULIÑA QUE XA CASE SAÍU, XANA, AFORTUNADA FILLA DO AMOR



Aquella pareja llamó mi atención desde el primer instante.Como no mirar para ellos! No entendía como todo el mundo mundial pasaba apurado a su lado sin enterarse de la belleza, de los movimientos finos, de la naturalidad con la que tomaban el sol tumbados en la hierba en medio de un tráfico incesante.


Parecían demasiado jóvenes, inexpertos, perdidos, tal vez por eso dieron en escoger como lugar para quedar la rotonda de entrada en Teis. Con su fuente de agua, su piedra, sus platas, miles de coches y camiones pasando, pitando y ahumando todo el día y buena parte de la noche. Paisage urbano, con los contenedores del puerto de Guixar de fondo.


Tal vez, porque son demasiado jóvenes, les da igual todo, y siguen ahí, tomando el sol en la hierba, el mundo a punto de sufrir un colapso a su alrededor, y ellos venga a tomar el sol. Él, muy biril, mira para ella con ojos golosos, se estira enseñando todos sus atributos de colores y formas. Intenta una aproximación amatoria.Ella discreta elude sus miradas y se aleja un poco, será que tiene vergüenza de hacer esas cosas en público, será que es tan nueva que no sabe el que está aconteciendo, lo que la naturaleza hizo, hace y hará con su cuerpo y lo de su compañero?


Pero que líndos se ven, tan jóvenes y relucintes, parecen sacados de otro mundo, mientras los coches pasan y pasan. Miro a los conductores y los pasajeros, como pueden no ver tanta belleza al pasar, como sus vidas van tan deprisa, que no tienen ojos para mirar alrededor, para disfrutar de lo bonito de la vida.


Me paro en la baranda de enfrete, no tengo prisa, la postura y las gafas de sol hacen que la pareja no se entere, o tal vez sí, y les dé igual, tal vez estén gritándole al mundo:


"Estamos aquí, en medio de vuestra locura, somos una isla de vida en medio de vuestro océano de confusión"


Tras media hora en la misma postura pienso que puede que sea cualquiera de estas cosas, o puede que no, que sólo sean una simple pareja demasiado joven de patos (Ánade azulón) muy perdidos, que acabaron haciendo el nido en una rotonda de Teis.

1 comentario:

palabras del camino

Cosas del camino...